Derrota per 15 punts de diferència a la pista del Vilatorrada. Un partit igualat però decidit en un segon quart nefast per part del conjunt sabadellenc.

Ens enfrontàvem davant un rival amb aspiracions a estar entre les 4 primeres places. Un conjunt tècnicament molt complet, amb bon llançament i 1c1. El partit l’havíem preparat a consciència, sabent els nostres punts forts i els seus per intentar contrarestar-los. El primer quart va arrencar amb més encert per part del conjunt bagenc, però de seguida va respondre el Sant Nicolau. L’equip local intuïa una defensa zonal tan sols després de cistella però no suposava un handicap ja que atacàvem amb molt de ritme i obteníem resultat. Final del primer quart 17-15.

Llavors la pel·lícula va canviar per complet. El Vilatorrada, conscient de que teníem facilitat per atacar contra individual, va decidir mantenir la defensa zonal els 30 minuts restants. Ens va costar un munt atacar-la, perdíem pilotes, falta d’encert en alguns moments i desconnexió defensiva. Vam entrar en una dinàmica negativa que no hi havia manera de trencar. Vam intentar alternatives defensives, canvis constants però era qüestió de canviar el xip. El parcial demolidor va ser de 24-7.

Vam acordar un canvi al descans que de seguida es va produir. L’equip va sortir diferent, pressionant, amb ambició, i amb una sorprenent facilitat per atacar contra la seva més que bona defensa zonal. El problema era que seguien els dubtes en defensa, amb permissions en el rebot defensiu i poca implicació a l’hora d’aturar els seus 1c1. El parcial va ser favorable però no reflectia el canvi de dinàmica 21-22.

El darrer quart, vam sumar bons atacs amb bones defenses, la qual cosa ens feia reduir les distàncies. Vam tenir una sèrie de llançaments ben tirats per baixar dels 10 punts a falta de 5 minuts però no va ser el dia.

Satisfets del canvi de la segona meitat però conscients que no es pot repetir el rendiment ofert en el segon quart.

 

RESULTAT: 76-61