Nova victòria del Sant Nicolau Sabadell al pavelló del carrer Jardí en aquesta segona volta, tercera consecutiva (situació que feia 2 anys que no es donava), aquest cop contra un rival directe en la lluita per evitar el descens, el CB Santfeliuenc dirigit pel recent nomenat Mario del Campo. El partit va començar molt de cara pels de Sabadell, amb un gran encert en atac, que els va fer gairebé arribar als 30 punts.

Com a reacció a això i a les nombroses baixes que patien, els de Sant Feliu ràpidament van posar-se en defensa zonal, que els va servir per apropar-se fins a 5 punts al acabar la mitja part.

La igualtat es va mantenir en el tercer període, i va ser al quart on finalment el fons de banqueta grana va facilitar fer una darrera estirada i acabar de marxar del marcador, fins al punt de superar l'average particular que estava en 12 punts.

Els jugadors es van apropar al públic entregat a l’equip per agrair la que ha estat fins ara la millor assistència de la temporada en un partit del Sènior A Masculí, jornada de gala la viscuda al pavelló col·legial.

La setmana el Sant Nicolau Sabadell visita la difícil pista de l’UE Mataró, i com no, partit molt importar. Una victòria permetria deixar enrere un nou rival directe en la lluita per la permanència a falta de 4 jornades per acabar la Lliga EBA. Els grana han fet bona part de la feina, ara falta un esforç final per assolir l’objectiu.

 

RESULTAT: 82-66